آموزشی

بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران

بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران

 

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا آفلاین با بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی. کلاس های خصوصی زبان انگلیسی توسط آموزگاران چندزبان به طور مستقیم و سفارشی برای نیازهای یادگیری خصوصی شما برگزار می شود. با کمک یک معلم خصوصی زبان انگلیسی, زبان انگلیسی را به طور موثر یاد بگیرید. از یادگیری یک زبان جدید لذت ببرید!

چرا زبان انگلیسی را با یک معلم خصوصی زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

چندزبان با جامعه ای از بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران به صورت آنلاین کار می کند. آموزگاران زبان انگلیسی ما به دانش‌آموزان خود کمک می‌کنند تا با ارائه کلاس‌های آنلاین و خصوصی، مهارت‌های انگلیسی خود را بهبود بخشند. اینترنت مملو از منابع مفید برای انگلیسی زبانان غیر بومی برای یادگیری زبان انگلیسی است، با موادی برای همه سطوح به منظور بهبود واژگان یا دستور زبان انگلیسی. پس چرا باید برای یادگیری زبان انگلیسی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی استخدام کنید؟

اولاً، معلمان خصوصی زبان انگلیسی می‌توانند نیازهای خاص یادگیری انگلیسی را که منابع آنلاین ثابت ممکن است همیشه فراهم نکنند، برآورده کنند. با آموزش های تک به تک انگلیسی، می توانید به راحتی به سمت تسلط به زبان انگلیسی پیشرفت کنید. دانش‌آموزان می‌توانند دروس خود را روی تمرین‌های گرامر، واژگان، تلفظ، نوشتن، درک مطلب، تمرین صحبت کردن و موارد دیگر متمرکز کنند.

در زیر برخی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی با معلم انگلیسی با چندزبان آورده شده است:

1. بهترین معلمان زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان

آموزش انفرادی زبان انگلیسی با معلم خصوصی زبان انگلیسی به شما این امکان را می دهد که توجهی را که شایسته آن هستید داشته باشید. کلاس های خصوصی انگلیسی با توجه به اهداف یادگیری و ریتم شما سفارشی می شوند. شاید شما به طور خاص به زبان انگلیسی تجاری، مکالمه انگلیسی یا کلاس های خصوصی برای فرزندان خود علاقه مند باشید – یک معلم انگلیسی می تواند درس های انگلیسی شما را برای برآورده کردن نیازهای شما سفارشی کند و به شما کمک کند تا مهارت های خود را به لطف درس های واقعی از زبان مادری بهبود بخشد.

هنگامی که انگلیسی را با یک معلم چندزبان یاد می گیرید، به تمام سوالات خود پاسخ مستقیم می گیرید، این به شما کمک می کند تا مهارت های زبانی خود را در زمینه هایی که با آنها مشکل دارید، از تلفظ و واژگان گرفته تا سایر مسائل گرامری، سریعتر بهبود بخشید. یک معلم خصوصی زبان انگلیسی می تواند بلافاصله اشتباهات شما را شناسایی کرده و اشتباهات شما را تصحیح کند. وقتی همه چیز واضح نیست، می توانید مستقیماً سؤال کنید و بلافاصله از آنها پاسخ بگیرید.

مثال:

برای افراد غیر بومی انگلیسی زبان، گاهی اوقات زبان انگلیسی می تواند متناقض باشد. به عنوان مثال، “ch” در “chair” متفاوت از “ch” در “chiffon” تلفظ می شود. “th” در “thumb” متفاوت از “th” در “that” تلفظ می شود. یک معلم خصوصی زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند تا از این مشکلات رایج برای دستیابی به موفقیت زبان انگلیسی و کسب مهارت های ارتباطی قوی انگلیسی جلوگیری کنید.

به طور خلاصه:

یادگیری زبان انگلیسی با معلم چندزبان بسیار سرگرم کننده و جالب تر از تماشای ویدیوهای آنلاین یا یادگیری آنلاین از طریق آموزش است. اکنون می توانید مهارت های انگلیسی خود را با بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران بهبود بخشید. ما در واقع به دانش آموزان از سراسر جهان کمک می کنیم تا مهارت های انگلیسی خود را بهبود بخشند.

همین امروز شروع کنید و همین حالا با یک معلم خصوصی زبان انگلیسی، مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید!

2. یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا

هر کسی یک زبان جدید را با سرعت متفاوتی یاد می گیرد و برخی حتی از صفر شروع به یادگیری می کنند و هیچ دانش قبلی از زبان جدیدی که می خواهند یاد بگیرند ندارند. ممکن است فردی در گرامر انگلیسی عالی باشد اما در تلفظ مشکل داشته باشد یا برعکس در مکالمه انگلیسی عالی باشد اما در خواندن و نوشتن مشکل داشته باشد. در یک کلاس گروهی، اگر اکثریت کلاس متوجه شوند، استاد راهنما ادامه خواهد داد. با دوره های خصوصی زبان انگلیسی یک به یک، معلم انگلیسی شما با سرعتی که شما راحت هستید کار می کند و همچنین می تواند روش های تدریس خود را برای شما تطبیق دهد.

3. کار بر روی برنامه خود

نیازهای برنامه ریزی غیرمعمول؟ برای آزمون مهارت انگلیسی آماده می شوید؟ نیاز به کلاس های فشرده انگلیسی دارید؟ مشکلی نیست، شما می توانید با معلم انگلیسی چندزبان خود کار کنید تا زمان و فرکانس مناسبی را برای آموزش زبان انگلیسی خود پیدا کنید. با یک معلم خصوصی می توانید طبق برنامه خود در کلاس ها شرکت کنید. با یادگیری از زبان مادری، مهارت های انگلیسی خود را بهبود بخشید. به این ترتیب، شما 100٪ انعطاف پذیر هستید.

هنگامی که انگلیسی را با یک معلم یاد می گیرید، انعطاف پذیری، درس های سفارشی دریافت می کنید و با یک فرد باهوش و جالب آشنا می شوید: معلم خصوصی جدید شما (یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران).

چرا انگلیسی یاد بگیریم؟

انگلیسی یکی از رایج ترین زبان های جهان است که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن به عنوان زبان دوم استفاده می کنند. انگلیسی از قرن هفدهم به عنوان یک زبان بین المللی استفاده می شود.

زبان انگلیسی در حدود 67 کشور مختلف به عنوان زبان رسمی شناخته شده است. علاوه بر این، بیش از 27 نهاد غیر حاکمیتی به طور منظم از انگلیسی به عنوان یک زبان اداری یا مکالمه استفاده می کنند. این زبان رسمی بسیاری از نهادهای جهانی مانند ناتو، اتحادیه اروپا و سازمان ملل است. نزدیک به یک سوم جمعیت جهان (حدود 2 میلیارد نفر) در حال حاضر از زبان انگلیسی استفاده می کنند که به آن موقعیت یک زبان جهانی می دهد.

با چندزبان اکنون می توانید انگلیسی را با یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران یاد بگیرید.

آیا یادگیری انگلیسی زبانی دشوار است؟

زبان انگلیسی به عنوان یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری برای افراد غیر انگلیسی زبان در نظر گرفته می شود. قواعد دستوری آن اغلب شکسته می شود، بی نظمی های املایی و تلفظ حتی می تواند باعث سردرگمی زبان مادری شود. با کمک یک معلم خصوصی زبان انگلیسی می توانید بر مشکلات زبان انگلیسی غلبه کنید و به تسلط کامل به زبان انگلیسی برسید. اکنون با یک معلم زبان انگلیسی، مهارت های انگلیسی خود را افزایش دهید.

محبوب ترین آزمون های انگلیسی کدامند؟

به عنوان یک زبان انگلیسی غیر بومی، بسیاری از مدارس آموزش عالی یا دانشگاه هایی که زبان انگلیسی زبان استاندارد تدریس است، از شما می خواهند که در آزمون مهارت انگلیسی شرکت کنید. این آزمون توانایی شما در زبان انگلیسی را اثبات می کند و تضمین می کند که مهارت های شفاهی، شنیداری و نوشتاری لازم برای تکمیل دوره خود را دارید. اجازه ندهید یک مانع زبانی شما را از رسیدن به رویاهایتان باز دارد. یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران را در چندزبان استخدام کنید تا به شما کمک کند برای آزمون مهارت انگلیسی خود آماده شوید.

دو آزمون رایج تافل یا آیلتس هستند:

تافل (TOEFL (The Test of English as a Foreign Language))

رایج ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی است. دو فرمت برای نوشتن تافل وجود دارد و شما می توانید فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید: آزمون مبتنی بر اینترنت یا آزمون کاغذی. بخش های این آزمون شامل درک شنیداری، بیان نوشتاری، درک مطلب و صحبت کردن است. تست حدود 3 ساعت طول می کشد و نتیجه دو سال معتبر است. اکثر دانشگاه ها از شما می خواهند که بین 90 تا 100 (B2) امتیاز بگیرید. با این حال، برخی از دانشگاه‌ها ممکن است از شما بخواهند که در هر بخش حداقل نمره را کسب کنید، در حالی که الزامات مهارت B2 را برآورده می‌کنید.

آیلتس (IELTS (The International English Language Testing System))

یکی دیگر از آزمون های شناخته شده مهارت زبان انگلیسی است. این آزمون دارای دو نسخه است که نسخه آکادمیک و نسخه آموزشی عمومی می باشد. اکثر کارفرمایان و دانشگاه های سراسر جهان نسخه آکادمیک را می پذیرند، در حالی که نسخه آموزشی عمومی توسط موسسات دولتی پذیرفته شده و برای مهاجرت استفاده می شود.

3 بخش اول آیلتس – لیسنینگ، خواندن و نوشتن – 2 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد. آخرین مؤلفه، آزمون گفتاری است که در حضور ممتحن انجام می شود. نمرات آیلتس بین 1 تا 9 است و دانشگاه ها به حداقل 6 یا 7 نیاز دارند. حداقل نمره معادل سطح مهارت های C1 و B2 است. شما می توانید نتایج آیلتس خود را 13 روز پس از آزمون دریافت کنید و نتیجه به مدت دو سال معتبر است.

اگرچه به اندازه آیلتس یا تافل رایج نیست، CAE (Cambridge Certificate of Advanced English) و CPE (Cambridge Certificate of Proficiency in English) اغلب از الزامات پذیرش برای دانشگاه های بریتانیا هستند.

معمولاً فقط افرادی که در سطح پیشرفته انگلیسی هستند می توانند CAE و CPE را دریافت کنند. آنها مدارک عمیق و سطح بالایی هستند که سطح مهارت انگلیسی C1 – 7 تا 8 در آیلتس یا 110 تا 120 در تافل را نشان می دهند.

شما می توانید CAE و CPE را بر روی رایانه خود یا شخصاً شرکت کنید. مانند سایر آزمون ها، CAE و CPE خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را تست می کند. بخش اسپیکینگ آزمون با داوطلب دیگری برای تست تسلط در موقعیت های حضوری انجام می شود. برخلاف تافل و آیلتس، گواهینامه های CAE و CPE منقضی نمی شوند. بالاترین نمره A و کمترین نمره در CAE و CPE نمرهC است و اکثر دانشگاه ها حداقل B را برای پذیرش نیاز دارند.

آیا معلم زبان انگلیسی من می تواند من را برای آزمون های مهارت زبان انگلیسی آماده کند؟

چندزبان با بسیاری از معلمان انگلیسی که در دسترس و متخصص در آموزش برخی از این آزمون ها هستند کار می کند. با مرور پروفایل معلم خصوصی زبان انگلیسی ما، می توانید معلمانی را بیابید که در آمادگی آزمون برای آزمون های مهارت زبان انگلیسی تخصص دارند. همچنین می‌توانید با هر سؤالی مستقیماً با معلم خصوصی تماس بگیرید و معلم خصوصی انگلیسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

چندزبان فقط معلمانی را استخدام می کند که کار را انجام می دهند. منظور ما این است که زبان آموزان و دانش آموزان آزمون مهارت زبان انگلیسی خود را پس از آموزش توسط یک معلم خصوصی چندزبان قبول می کنند.

چقدر زود می توانم به زبان انگلیسی مسلط شوم؟

این باید محبوب ترین سوال ما باشد! با کمک یک معلم و با کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی بسیار آسان تر، سریع تر و لذت بخش تر است. البته، داشتن انگیزه و تمرکز هنگام یادگیری یک زبان جدید مفید است. با آموزش آنلاین و اگر انگیزه مطالعه چند ساعته در روز را دارید، یک معلم خصوصی انگلیسی به شما کمک می کند تا در کمتر از 6 ماه به زبان انگلیسی مسلط شوید!

صبور باشید، تسلط به زبان انگلیسی چیزی نیست که کسی یک شبه به آن دست یابد. این فرآیند زمان می برد و نیاز به اشتیاق دارد، به همین دلیل است که استخدام یک معلم خصوصی که بتواند درس های انگلیسی شما را با علایق و نیازهای شما سفارشی کند، مهم است. علاوه بر این، آموزش های حضوری و آنلاین انگلیسی به شما این فرصت را می دهد تا صحبت کنید و مهارت های زبان انگلیسی خود را که به تازگی کسب کرده اید، تمرین کنید.

داشتن انگیزه و تمرکز زمانی که در حال یادگیری یک زبان جدید هستید مفید است. اگر زمان کافی برای مطالعه زبان انگلیسی با یک معلم خصوصی دارید، می‌توانید تنها در حدود شش ماه به آن مسلط شوید به شرطی که چند ساعت در روز آن را مطالعه کنید.

علاوه بر مطالعه با یک معلم چندزبان، ممکن است بخواهید پس از شروع به صحبت کردن به زبان انگلیسی روان، سعی کنید کاملاً غوطه ور شوید. بودن در اطراف افراد مدرس انگلیسی به شما امکان می دهد مهارت های زبانی را که آموخته اید تمرین کنید. همچنین می توانید کتاب های انگلیسی بخوانید، فیلم های انگلیسی زبان تماشا کنید و به اخبار به زبان انگلیسی گوش دهید.

چند نفر در دنیا انگلیسی صحبت می کنند؟

جالب اینجاست که زبان انگلیسی پرتکلم ترین زبان در جهان نیست، اگرچه بیش از 400 میلیون انگلیسی زبان مادری در سراسر کره زمین وجود دارد. انگلیسی سومین زبان پر صحبت است – درست پس از اسپانیایی و چینی ماندارین.

صحبت کردن به زبان انگلیسی مزایای زیادی دارد:

انگلیسی یک زبان شناخته شده در سراسر جهان است.
این زبان در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و صحبت کردن به زبان انگلیسی به صورت روان شانس شما را برای استخدام در بخش هایی مانند هوانوردی، علم، فناوری، گردشگری و دیپلماسی افزایش می دهد.
و یکی از مهم ترین زبان ها در دنیای شرکت ها / تجارت است.
یادگیری زبان انگلیسی به شما این امکان را می دهد که با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.
تقریبا نیمی از محتوای موجود در اینترنت به زبان انگلیسی نوشته شده است.
تسلط به زبان انگلیسی به شما در بازار کار جهانی برتری می دهد.
حالا بیایید معلم خصوصی زبان انگلیسی مناسب را پیدا کنیم!

چگونه می توانم با چندزبان یک معلم خصوصی زبان انگلیسی شوم؟

اول از همه، برای تبدیل شدن به یک مدرس زبان انگلیسی در چندزبان و پیوستن به بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران، باید به زبان انگلیسی مسلط و پیشرفته باشید. در حالی که ما نیازی به گواهینامه از معلمان نداریم، معلمان آینده نگر به دقت توسط تیم ما بررسی می شوند.

نامزدهای موفق پروفایل خود را در وب سایت ما تنظیم خواهند کرد. اگر در دسترس و علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی به افراد مشتاق زبان انگلیسی هستید، می توانید تدریس خصوصی در چندزبان را به یک منبع درآمد ثابت تبدیل کنید. بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران و مدرسان برتر در چندزبان به لطف دانش آموزانی که به آنها معرفی می کنیم، ماهیانه 15میلیون تومان درآمد دارند.

شما همچنین می توانید به صورت آنلاین تدریس کنید. یا بسته به اینکه چه چیزی برای شما و دانش آموزانتان مفید است، می تواند ترکیبی از هر دو باشد. زیبایی پلت فرم ما در انعطاف پذیری است که ارائه می دهیم. برای پاسخگویی به سؤالاتی که معلمان آینده می پرسند، ما یک بخش سؤالات متداول در مورد نحوه تبدیل شدن به یک معلم زبان با چندزبان ایجاد کردیم.

اگر احساس می‌کنید که برای این نقش مناسب هستید، ثبت نام کنید تا یک معلم چندزبان در اینجا باشید. شما می توانید انتظار داشته باشید که طی سه روز کاری از تیم ما پاسخ دریافت کنید.

راستی به نظر شما بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران چه خصوصیاتی دارند؟

کاربر عزیز در کامنت نظر خودتون رو برای ما بنویسید



1 نظر در “بهترین معلم های زبان انگلیسی در تهران

  1. احمد گفت:

    عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *